Resor och utlägg STOCKHOLM
Smidig administration av resor och utlägg
Har du tröttnat på krånglig hantering av kvitton, milersättningar och traktamenten? På Revea hjälper vi dig att effektivisera alla moment kring resor och utlägg, så att dina medarbetare får rätt ersättning och du slipper tidsödande pappersarbete. Med vår digitala lösning kan ni registrera tid och utgifter direkt, vilket spar både tid och pengar.

Revea resor och kvitton
Tjänster som ingår

Digital hantering av Resor & Utlägg
Så går det till
Vår process för att hantera resor och utlägg är utformad för att göra det enkelt och effektivt. Genom att digitalt samla in och bearbeta all information får du en klar överblick över kostnader och kan fokusera på att driva ditt företag framåt.
Insamling av underlag
Granskning och godkännande
Löneberäkning
Bokföring och rapporter
Bokföring, revision och rådgivning – allt under ett tak
Hos Revea i Stockholm finner du ett brett utbud av tjänster som täcker alla delar av företags ekonomiska behov. Vårt mål är att vara din helhetslösning – från bokföring och rapportering till avancerad rådgivning och revision. Kunskap som hjälper dig fatta välgrundade beslut och sova gott om nätterna.
Kontakta revea
Slipp krånglet kring resor och utlägg
Genom att anlita Revea för att digitalisera och automatisera er reseadministration, sparar ni både tid och resurser. Har du frågor om hur vi kan anpassa lösningen för just ditt företag? Hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med allt från bokföring och lönehantering till skatteregler och ekonomisk rådgivning.