Resor och utlägg STOCKHOLM

Smidig administration av resor och utlägg

Har du tröttnat på krånglig hantering av kvitton, milersättningar och traktamenten? På Revea hjälper vi dig att effektivisera alla moment kring resor och utlägg, så att dina medarbetare får rätt ersättning och du slipper tidsödande pappersarbete. Med vår digitala lösning kan ni registrera tid och utgifter direkt, vilket spar både tid och pengar.

Man går med portfölj

Digital hantering av Resor & Utlägg

Så går det till

Vår process för att hantera resor och utlägg är utformad för att göra det enkelt och effektivt. Genom att digitalt samla in och bearbeta all information får du en klar överblick över kostnader och kan fokusera på att driva ditt företag framåt.

1

Insamling av underlag

Anställda registrerar tid och utlägg digitalt.
All data lagras centralt, vilket ger dig en kontinuerlig överblick över kostnader och tidsåtgång.
2

Granskning och godkännande

Du eller en utsedd chef granskar underlagen för att säkerställa att allt stämmer.
Behöver något justeras görs det direkt i systemet.
3

Löneberäkning

När uppgifterna är godkända integreras de med lönehanteringen.
Milersättning och traktamenten beräknas automatiskt och betalas ut i tid, vilket garanterar att ersättningarna blir korrekta.
4

Bokföring och rapporter

Alla kostnader registreras i bokföringen.
Du kan när som helst ta fram rapporter för att analysera hur resor och utlägg påverkar företagets ekonomi.

Ta nästa steg

Vill du effektivisera hanteringen av resor och utlägg i ditt företag? Kontakta oss idag för att upptäcka hur vår digitala lösning kan spara tid och minska kostnader!
Kontakta Revea

Bokföring, revision och rådgivning – allt under ett tak

Hos Revea i Stockholm finner du ett brett utbud av tjänster som täcker alla delar av företags ekonomiska behov. Vårt mål är att vara din helhetslösning – från bokföring och rapportering till avancerad rådgivning och revision. Kunskap som hjälper dig fatta välgrundade beslut och sova gott om nätterna.

Kontakta revea

Slipp krånglet kring resor och utlägg

Genom att anlita Revea för att digitalisera och automatisera er reseadministration, sparar ni både tid och resurser. Har du frågor om hur vi kan anpassa lösningen för just ditt företag? Hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med allt från bokföring och lönehantering till skatteregler och ekonomisk rådgivning.

Vänligen fyll i dina kontaktuppgifter nedan så kommer vi snabbt tillbaka till dig för att boka in ett förutsättningslöst möte.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.